Thursday, February 24, 2011

pening lah kepala saya !

haiiii.... pening kepala den nie! nak tahu tak sebab ape??? huh!! nie gara- gara sal dinner lah nie.. x thu nak kai baju ape... aku decide nak pakai baju kale biru! sebab tema dia pun " colouring your status" dan.. sape couple dalam uitm nie pakai baju kale purple! yang kat lua pakai baju kale biru! yang single pakai baju merah! haaaiiiiiiiiii... aku opkos lah kan pakai baju biru..!! hehe.. masalahnye sekarang nie kan... aku xtahu lagi sama ada nk beli baju online ke x... or aku nk beli terus dari kedai... dinner nye 11 mac.. sempat ke kalo ak order skng?? n dapat bile?? kalo aku da beli tibe2 terlalu besar tok aku macam mane?? aiiishhhh!!! x thu la! membe2 aku semua da bz cri2 bju tok dinner t.. atoyai..!! macam2..!! x terkecuali jugak sayang aku nie suggest kn baju tok aku.. n dy pn berkenan dengan baju 2.. hehhe..




comel x ...?? comel kan??? kn kn kn?? huhuhu.... tapi aku x tahu la jadi ke x beli baju nie.. bile bukak laptop je asek tengok pic nie je..! huhu.. b... tolong syg wat keputusan..!!!!

No comments:

Post a Comment