Saturday, June 25, 2011

S U P E R B ...!!!!

Assalammualaikum...

Firstly.. aku happy sangat2 kott hari nie..!!~ nk tahu pasai pa? pasai.. ceq baru lepas jumpe marka ceq naa..!! hang tahu apa itu marka?? itu ceq pnye boipren maa..!! huhu.. act, banyak gile kott keje aku kene buat kan.. tp disebabkan ke GEDIK kan dan ke MERONTA an dalam hati nie nak jumpe my mucux punye pasal.. terpakse lah mengetepikan semua tu sebentar.. :) ok2.. siyesly, aku memang happy tahap gaban dah nie hah.. xtahulah ape yang boleh membuatkan aku happy sangat berbanding aku jumpe dy sebelum nie.. mybe nie ada faktor2 yang buatkan aku happy..!! nak thu kenape?? ok jum bace cerita aku..

23 JUN 2011


aku bagi tahu aku nak balik rumah cuti nie.. tapi b4 balik aku nak jumpe dy.. walaupun minggu lepas da jumpe.. tapi aku tetap nak jumpe dia gak! aku tak tahu kenape!! maybe sebab aku takut x dapat jumpe lagi kalo bulan 7 nanti.. then, dy kate hri jumaat ptg dy xde kelas.. dan dy nk amik aku kt Segamat.. dan patah balik g Kuantan.. dy xnk ade something kt aku.. dan yang paling penting naik bas ajo lah kan.. but its ok! yg penting dapat jumpe dan dapat berkepit selalu :) (ahh!! mengedik lah ko kan..! yess...!!! i am!!when i'm with him ok! ) dan nakjadikan cerite.. malam 2 kiteorg x dapat nak decide nk g mane.. dekat 15 mesej kot asik tanye nak g mane nie esokk...??? huhhh!!!

24 JUN 2011


mase on the way g kelas aku msg kate camne nie? dia kate xtahu.. last2 dia kate dia suruh aku pergi Kuantan ...tapi masalahnye aku x kemas kot barang aku nak bawak balik! dan hari nie hari jumaat lak.. kalo ak g awal2 pun dy tetap xleyh jumpe ak awl kn.. kne solat jumaat dulu.. selang berape minit pastu dia kate nak datang amik aku.. dan aku mengiyakan je.. :) dalam kul 5 dia da sampai kat segamat.. dan aku sampai kat terminal dalam dekat pukul 5.45 petang.. kiteorg decide nak g overnight kt MELAKA!! Who0o0t who0o0t who0o0ttt..!!! :) nak ringkaskn cite ak smpai mleaka sentral dalam kul 7. 30 cm 2..
dalam pkul 8.45 lpas kiteorg mkn dekat MC  2.. kteorg decide nk g DATARAN PAHLAWAN...
sepanjang perjalnan ke sane npk la bngunan yang cntik.. lampu kelip2 gitu.. ( cm x penah g melaka pulak ko nie kan! batak habiss..!! kesah plak! ) dan yang paling penting ade something yang wt aku tertarik dan dia juga sama.. HAHAH..!! xleyh bla.. apakah?? hahah.. syhhh..! ade lah..~! :) smpai2 je kiteorg g singgah kat Mahkota Parade dulu.. xde pape kott kt sane.. bosn cket.. ( memg la bosan.. kedai semua nak tutup! haaiihh!! ) n last2 kiteorg g msuk kt DP 2.. dan decide tgk muvee mindight pnye.. ok! ak onn je kann.. :) asalkan bersame my mucuxx..!! kiteorg tgk cite GREEN LANTERN..


bapak bestt cite dy...!! teruja tengokk..!! biaselah kan kalo omputeh yg wt kan sume besh2 cite dy kann.. tp yg pasti cite nie dy cme nk tonjolkan pasal KETAKUTAN...! that means.. bile kite sbgai manusia takut nak hadapi dan rintagi cabaran dugaan bagai kan.. kite x kan dapat kuasai dunia nie.. minda kite pun akan sentiase berfikir negatif jee...

ok2 kite teruskan lagi cite sal aku ngn my mucuxx.. lpas g lyn muvee pe lagi ovrnght laa kt mcd DP  2 kan.. boipren ak siap bli cd gme red alert lg! semata2 xnk tido.. katenye..! tp yang ado!! x leyh nk install lak kn.. ak xthu ler pe prob dy.. maleh aku nk amik thu.. huhu.. bile xleyh pe lg my mucuxx masham 2 mule la mate nak tido.. b4 tido kiteorg ade la snap2 pic suke suki dan muke masing2 macam dah x berdaya nk buka mata kott!! 








huuhu... ade tak senonoh je pic aku nie haa.. ade yang sampai mte dah x nampak dah.. x mampu nak membuka da.. tp disebabkan nak bersama my mucuxx.. ku gagahkan jua mate tok membuka jugak!! hehe...

25 JUN 2011

Jam menunjukan tepat pukul 7.20... nak keluar jalan2 niat di hati.. tp hujan pulak.. last2 stay dulu.. dan sayang aku nak bertolak g MC.. katenye nk mkn.. kt situ makanan sedap2 hrga pun boleh laa... nk ringkaskan cerite... sampai je MC mucuxx kate xnk makan lak.. nak beli roti.. haaihhh..!! ingt ak je yg mengedixx! mucuxx ak pn same je pngai cm ak.. xpe2.. xkisah.. :)
pastu kiteorg grak blik g DP.. jalan2 kt dalam 2.. sebab malam tadi x jalan kn.. bile dah berjalan memang x ingt duniaa!! pegang tu nk beli pegang nie nak beli... last2 kiteorg balik dari melaka ke Batu Pahat kul 3 petang dan sayang aku sekali lg nk menemani aku..! thanxx B..!! care sgtt kt sygg.!! bile tibe da smpai kt BP, g survey2 tket balik kuantan lak.. kul 9 malam tiket kuantan.. dan sekali lagi.. again n again!! my mucux nk teman ak balik Parit raja! oouuhh!! sangat2 care kamu nie.. thanx b.. :) dh smpai pt raja g shopping2 bli krepek jp syg aku pn gerak g terminal BP..walaupun rase cm biase2 je jumpe kan.. tp bg aku x sama sekali.. nk tahu sebab ape?? sebab....

  • B sanggup teman sayang dari segamat g melaka pastu g batu pahat pastu g parit raja g balik batu pahat dan baru balik Kuantan.... sangat2 banyak destinasi B g,, dengan alasan b xnk ade ape2 kt sayang.. terima kasih banyak2 B..
  •  B terlalu care pasal sayang.. walaupun kadang2 syg x rase pun x perlu kot B nk risau bagai.. tp B tetap dengan keputusan B jgk..
  • B pegang pada jnji B.. mase 2 B kate kt syg  " B xkn perkara nie terjadi lagi.. B jnji sayang.. " see..! b da tunaikan pe b jnji 2.. terima kasihhh..!!!
  • sayang rase puas kot jumpe kali nie.. banyak happy! dan bnyk lak mulut b kan.. 2 yg syg nak! :)
  • dan paling penting... kali nie.. sayang cume menitiskan air mate beberape titik je.. bbnding syg nanges mse jmpe last week.. :) bukan sebab gaduh ke apa.. tapi tak sanggup nak tengok B balik!! huwaaaaaa..!! :((
  • b kembalikn balik senyuman kt sayang.. maceh sayang kuu...!!

b.. syg harap kite jage hubungan kite sebaik mungkin.. smpai kite dinikahkan dan sampai akhir hayat kite ok! lantak la pe orang nak kate pasal B or sayang or sal hubungan kite nie.. yg pasti kite lebih tahu isi hati masing2 kan.. dan x perlu dengar cakap2 orang.. sayang kenal b da dekat 4 tahun B.. syg kenal sape b.. dan syg nk manfaatkan hubungan kite yg nk menjangkau 3 tahun nie dengan sebaik mungkin.. insyaallah.. :) i love u b.. love u damn muchh..!!

p/s: ku berikan cintaku juga sayangku
percaya pada ku kan menjagamu
hingga akhir waktu menjemputku... :)








No comments:

Post a Comment