Thursday, November 3, 2011

alhamdulillah..

alhamdulillah.. alhamdulillah.. alhamdulillah..
ya Allah.. hanya itu sahaja yang aku dapat ungkapkan untuk waktu dan saat ini..
ya Allah.. terima kasih kerana mendengar doa aku, memakbulkan doa aku.. walaupun ak tahu..
doa paling kuat sekali untuk aku ialah doa dari kedua ibu bapa aku! ya! mak abah..!!
mak abah yang x henti2 berdoa siang dan malam untuk kejayaan aku..
walaupun aku tewas untuk mendapatkan gelaran "DEAN LIST" tetapi.. aku bersyukur..
bersyukur sangat sangat..sebab pointer aku naik berbanding dengan semester lepas..
dan lagi satu aku tak sangka sangat aku lulus subjek yang aku rasa killer paper..!!
ya allah.. ak gembira sangatttt..!! :))
dan aku harap.. kawan kawan aku yang sama turur berjuang pun sama sama berjaya jugak.. AMIINN... :)

2 comments: