Friday, November 25, 2011

berlagak!

assalammualaikum..
haii korang..!! dah lame jari fini tak menari nari dekat atas keyboard nie kan.. *ok tipu jee... :)
hmm.. sebenarnye aku tertarik nak create entri nie.. nak tahu kenapa?? sebab tengah rajin..! hikk! ok2.. sebelum aku merapu tah ke mana mana lagi.. aku create entri nie sebabbb..... aku jumpe dengan manusia berlagak..!! OMG! OMK! MTL! hahahaha.. mcm2 kang keluar kan..
actually, bukan tak pernah aku jumpe manusia berlagak! tapi.. masalah aku sekarang nie, aku jumpa dengan manusia berlagak tu setiap hari!! setiap hari kott.. siapa yang tahan.. kau mampu?? huh!
hmm..ehh korang nak tahu ke siapa dia?? ehhh tak perlu kot! memang tak perlu! kenapa? sebab.. kalau aku bagi tahu siapa orangnya.. dah kira mengaibkan orang lain kan.. tak baik ok! xmo xmo xmo.. :)
cuma.. aku agak terkilan sikit lah dengan manusia nie.. sebab, dia tak fikir yang dia hidup dekat atas muka bumi nie ade orang lain sekeliling dia kottt!!! bukan awak sorang je ok cik kak uii..!! percayalah, satu hari nanti kalau awak susah, awak akan cari orang sekeliling awak juga.. :) so be nice with others ok!bagi aku kalau kau senyum pun tak kan merugi kan kau pun.. malah mencantikkan lagi kot muka kau 2.. tak perlulah nak hidung tinggi sangat! lagi2 kau suka buat muka bila depan aku!


hmm.. aku sebenarnya pelik sangat kot dengan kau.. kenapa lah kau buat muka bile aku ade depan kau..?? hanya aku sorang je kott..!! heyy..! before nie kite tak pernah kenal ok.. kita tak pernah bergurau, kita tak pernah bersua muka pun apatah lagi nak bercakap.. so, what your problem haa?? weird..!! bila aku cakap tanya panjang2 kau jawab sepatah je.. then buat muka..!bile kau tak suka kau protest dengan cara perbuatan kau.. haiihhh.. pning lah fikir masalah kau nie.. isshh tolonglah wehh.. kau dah besar.. kau boleh fikir perasaan orang lain kan.. hmm.. ok.. kalau kau rasa aku ada buat salah aku mintak maaf sangat! tapi aku tahu aku tak salah pape sebab.. aku jumpa kau first2 lagi kau dah buat perangai..

kalo kau nak orang lain hormat kau, kau hormat dulu orang lain ok! tuhan bagi kite telinga untuk mendengar dan menerima nasihat atau kritikan or whatsoever lah.. tuhan jugak beri kita bibir dan mulut yang cantik untuk bercakap bende yang baik dan melemparkan senyuman.. tuhan jugak beri kita akal untuk kita berfikir apa yang betul ape yang tidak.. tapi sayang kot! kau tak gunakan akal kau sebaik mungkin..! aku tak kisah kalau kau terus bersikap dingin dengan aku..!! siyes x kisah! cuma persoalan aku tentang kau takkan dapat jawapan lah kan.. tapi.. aku takkan benci kau.. sebab bende remeh yang aku sendiri tak tahu ape punca nya!


p/s: aku nak tengok kan berapa lama kau akan bersikap dingin dengan aku.. :) M.T.L..!!

No comments:

Post a Comment