Thursday, November 10, 2011

miss you lah!!

assalammualaikum...
hye! good morning awak2 semua.. :) dah pagi rupanya..!!
tengok jam dah menujukkan pukul 3.57 pagi..
hmm.. toleh sana toleh sani.. golek sana golek sini...
tapi mata aku tetap x dapat tidur jugak lah!!
kenapa ni?? macam2 aku fikir.. makin fikir bukan dapat jawapan pun kan..
dari tadi dok terkelip kelip je mata nie * walaupun pada dasarnya mmg kelip pn!
nak mesej my muchux masham tu? hmm.. dia dah tidur.. awal dia tidur..letih agaknya.. ok, aku xnak ganggu dia...
dia keje seharian tadi.. keje pun sebb nk isi msa lapang agknye smentare cuti seminggu nie kan n kmpul duit.. ( nanti leh pinang aku! *perasan!*) :) tp aku nk keje x bg plak! ok fine xkisah! =.='
ehh.. copp!! sebelum aku bebel lebih panjang lagi.. apa motif aku buat entry nie? HAHA. dah name pun miss you lahh!! so.. xpayah bagitahu kan.. miss kat siapa lagi? dekat masham tulah! :P hee..~~
rindu giler kot!nak jumpee..!!! huwaaaa...!!! nak jumpaa... dh bape bulan x jumpa nie??! :(
B.. sayang rindu giler tahap cipan nie haa..!! nak jumpaa lahhhhh..!! nanti B dah praktikal lagi busy! lepas tu B cuti.. sayang pulak yang naik sem!! huwaa...! mencikk tahu x..!!! masa betul2 jeles ngn sayang lah!! hmm.. :( tapi B xmo risau ok.. walaupun sayang rindu2 tahap cipan kan.. tp belum tahap meroyan lagi.. hikhik! (gelak gedik jap!)
rindu! rindu! rindu! rindu! rindu!!!!!!!!!!! R.I.N.D.U. ...!!!

R= RASA
I= INGIN
N= NAK
D= DEKAT
U= U....!!! :)))

*cari2 nak letak pic ape utk entry ni, tibe2 tnmpak pic yang menarik perhatian! B.. kalau bace... xmo marah taw! pic B yang lame.. tp B kn still keje tmpt yg same kan dekat PWTC tu.. so, why not? hik! :)


p/s:
If u think i miss u all the time u are wrong!! i miss u only when i think about u...but Damm it..!! i think u all the time..! I MISS YOU WAN IRFAN NAQIB..!!

No comments:

Post a Comment