Tuesday, December 13, 2011

bicara hati seorang perempuan..

bila hati dah mula berkata kata..
mula la wujud bende yang di luar jangkaan aku.. means "bisikan syaitan"
ya! itulah maksud aku sebenarnya.. hmm..sound like scarry right?? hehehe..
ok xnak berpuitis bagai lagi.. cukup lah aku luahkan just only one word! J.E.L.O.U.S !!!
kata orang jeleous tanda sayang..! tapi bagi aku ade betul dan ade tidak! sebab cemburu tu penyakit hati.. dan itulah yang aku maksudkan BISIKAN SYAITAN! kenapa? tak percaya?
ok aku boleh bagi bukti.. situasi pertama.. perasan tak perempuan kalau duduk sorang2 mesti fikiran dia melayang2 entah ke mana ryte? lagi2 dorang akan memikirkan pasal someone yang dia sayang! * bukan khusus tok bf korg je oke.. family,parents, kawan2 or ur siblings pun boleh! dan apabila mula berfikir, terkenanag or sewaktu denganya mula la nak buat perbandingan, bila dah buat perbandingan.. bila ada rasa diri nie banyak kekurangan dan kelemahan....mula la terbit perasaan C E M B U R U tu kan.. bila dah ada perasaan cemburu tu kita sebgai manusia yang lemah tak mampu kot nak menolak untuk terus berfikir secara positif! mesti nak negatif jeee.. *ok! itu yang sekarang aku cuba elakkan and to thinking positively toward you! tapi... :( aku lemah..! tak mampu..! aku tak sekuat awak di luar sana tu.. :) but, aku try sedaya upaya aku.. sebab tak nak diri nie kehilangan.. kehilangan buat kali kedua! ouh aku pasti itu tidak akan berlaku.. insyaallah..


p/s:

No comments:

Post a Comment