Friday, November 9, 2012

Alhamdulillah.. I have complete my Diploma in Information Management :))

Assalammualaikum... hai awak yang di sana dan di sini.. :)) rasanya macam dah lama je kan fini tak merapu meraban dalam blog nie.. bukan apa, bukan tak nak update..tapi kekangan masa yang membataskan penulisan kat sini..hahaha..kekangan masa kau! kau hado..?? hahhaa..ehh..bajet macam ada orang baca je blog kau nie kan.. :P hihihihih... xpela..hidup nie kena perasan lebih sikit kalau tak sampai bila pun tak maju kan! ooopss!! tapi jangan over oke! nanti orang orang menyampah pulak dengan kita..!! ehhh...dahhhhh...stop it! panjang sangat mukadimahnya kannn..

ok2 straight to the point lah..sebenarnya fini nak bagitahu yang pengajian Diploma fini dah habissss!! Alhamdulillah! Alhamdulillah... :) walaupun tak lah dapat dekan atau jauh sekali Anugerah Naib Canselor kan..tapi..Alhamdulillah sangat2 sebab segala hasil yang fini usahakan itu yang fini dapat..bak kata mak lebih usaha kita lebih la kita dapat dan bersyukur dengan apa yang kita dapat tu, sememangnya apa yang kita usahakan itulah hasil kita selama nie.. yaa! fini memang sangat2 bersyukur..sebab bukan apa, before and tengah final fini rasa down sangat sebab tengok carrymark certain subjek yang fini dapat macam suam2 kuku je kan.. tapi, syukur alhamdulillah..dengan berkat usaha gigih, support dari mak abah, adik beradik, kawan kawan n my love.. dan yg paling penting DOA yang tak pernah putus2 dari mak abah dan diri fini jugak..Alhamdulillah.. :D dan yang lebih lebih penting.... fini dengan kawan kawan fini yang lain especially my lessboooo si senget Azmah dapat grad on timeeeee....!!! weee... :) huh! tibe2 rindu pulak kat budak azmah nie :( hahaha..

hmm...sekarang plan fini..nk further study lagi..dan bercadang nak teruskan je kos fini yang sekarang nie..Insyaallah..dalam bulan 3 panggilan Degree pulak.. apa apa pun fini rinduuuuuu dekat kawan kawan dengan lectures kat UiTM Segamat..sebab kat situ fini belajar banyak sangat benda..apa erti kawan, apa erti berdikari,gelak tawa, air mata, suka duka..everything lahhh.. walaupun lepasni fini tak tahu lagi sama ada Degree dapat kat Segamat lagi ke tak.. harap apa yang fini impikan dan rancangkan akan berjalan dengan lancar..amiinn..sesungguhnya kita hanya mampu merancang tapi tuhan yang menetukan segalanya.. :)


: Gonna miss youuuuuuu UiTM Segamat! UiTM Di Hatiku

No comments:

Post a Comment