Monday, October 17, 2011

tibe2..!!

assalammualaikum...
hye awak awak awak semua.. sihat x? huhu.. tibe2 pulak tanye sihat ke x kan..
hmm.. sebenarnye aku nak bagitahu nie.. aku dengan tidak sengaje nye.. tibe2! jatuh hati..!
jatuh hati kat sape??? huh! kat.. kat.. kat.. RANDY PANGALILA!!!! dy wat aku jadi GILA jap.. haha.. tibetibe!! x memasal je kan..

sejak aku tgk cerite dy kt astro CINTA MELODI tu baru aku kenal sape randy nie.. bukan pe.. selalu aku bukan suke sangat tengok cite indon nie haa.. tengok pun x kenal pelakon dia..pastu cerita latest dia sekarang yg kat astro lagi NADA CINTA.. itu pun not bad gak laa..

hmm.. entah macam mana.. nak jadikan cerita.. time tengah bosan2 nie lah aku dok tgk2 kt music plylist dalam lappy nie... konon2 nak delete lagu2 yang x best.. last2 aku nampak lak nama randy pangalila nie haa.. ouhh..! baru aku tahu rupanye dia nie penyanyi jugak! nampak benorr aku x ikot perkembangan semasa kan.. :) dan lagu yang aku dengar tu aku dah pernah dengar banyak kali kott..!! dah lame lagunye.. dan mase aku buat entry pasal nie.. aku rase dh lebih 15 kali aku ulang lagu nie je haa.. :) buat pertama kalinye aku dengar satu lagu banyak macam nie kott..!! teruja betul..

dan atas perasaan tibe2 aku nie.. aku terus letak lagu dia kat blog aku nie haa.. cam tenang je dengar.. xtahula kalau awak awak semua rasa x best.. lain orang lain pendapat kan.. :)
ok.. kat sini aku sertakan lirik dia sekali ok.. huhu.. :)
LEWAT SEMESTA-RANDY PANGALILA...

satu kata bertulis cinta
telah merasuki
tak urung cinta tersentuh
hanya ku rasa
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
dan jika wujud yang menjelma
pada sebentuk hati
bukankah itu amanah
dari yang kuasa

menjaganya, menjaganya

reff:
wahai insan yang di sana
mungkin saja ini kau dengar
melewati semesta ini
aku sampaikan

begitu ingin berbagi batin
mendengarkan hasrat di jiwa
oh tuhan pertemukan aku
sebelum hatinya beku

No comments:

Post a Comment